søndag 10. november 2013

Særping...


 
La meg si det med en gang - jeg er ikke interessert i fotball.
Men jeg har bodd i Sarpsborg distriktet i mange år og er glad
i byen.
 

Jeg gikk en tur ved hytta for et par uker siden.
Det var mandag, oktober og tilsynelatende ingen
hyttefolk noe sted.
Men plutselig så jeg denne blå vimpelen vaie ensom i vinden.
Med logoen til Sarpsborgs stolthet, Sarpsborg 08.
 
I dag er det avslutning i Elite-serien i fotball. Jeg vet ikke helt sikkert
hvor laget ligger, men tror det kjemper helt i bunnen for et videre elite-serie liv!
 
Så jeg ønsker lykke til og henger meg på
 valgspråket:
 
 
Jeg er jo tross alt gift med en Særping.....
 
GOD SØNDAG!!


 


6 kommentarer:

Mormorfarmor Inger sa...

Da henger jeg meg på - jeg er tross alt også gift med en Særping :)
Heia, heia! I dag blir det spennænes! Vinner døm i dag er dem sikra videre Tippeligaspill - trur jeg. Tapær døm er døm avhengige av resultatæne for døm som ligger under. Kan bli kvalifiseringskampær da se...
Klem fra meg :)

amo sin blogg sa...

Lukke til med serieavslutninga.
Eg ser lite fotballkampar (berre aldersbestemte klasser), men fyl no litt med likevel. Har ein mann som er nokså hekta på fotball så litt får eg med meg enten eg vil eller ei...
Ha ein fin søndagskveld.
Klem frå Anne-Mari

Bundingen sa...

Så morsomt innlegg!
Jeg har starta skisesongen, men følger da litt med på serieavslutninga uten å legge sjela mi i det.

Ha en fin søndagskveld!

Klem

Fjordheim sa...

Sarpsborg har jeg ikke noe forhold til.
Gikk på folkehøyskole på Jeløy for fryktelig lenge siden.
Og var innom en gang eller to i den forbindelse.
Men kjenner ikke byen.
Ja det viktigste er at en hjelper gjennom organisasjoner en vet er tilstede og får hjelpen frem.
Plan gjør nok en god jobb de også. Så godt en kan i slike forhold.
Er ikke lett å få hjelpa frem forstår jeg.
Ønsker deg ei herlig helg :)

Tins roser sa...

Heia Særp, laget er nå i elitedivisjonen! Jepp :)

Unknown sa...

Mamma da!! Husk at svigersønnen din er fra Fredrikstad;)))

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...