torsdag 16. mai 2013

Himmelsk #137



Jeg har to favorittmotiver:
Fra verandaen på småbruket i Rendalen.
Fra verandaen på hytta på Karlsøya.
Jeg vet ikke hvor mange bilder jeg har tatt,
alle årstider og alle tider på døgnet.
Lys og farger endrer seg jo hele tiden!
Dette bildet er tatt på hytta en tidlig morgen senvinters.
Hytta vender mot øst. Vi har ikke den sene kveldssola, men kan nyte
sola tidlig, tidlig på morgenen. Noe som er flott for et A-menneske som meg!
 
Flere himmelske bilder kan du se HER
 
 


6 kommentarer:

Nonnie sa...

a stunning sky to greet you!

Malys krok sa...

Jeg liker også å stå tidlig opp. Ofte blir en rikt belønnet med slike vakre stunder som det du har tatt bilde av!
Nydelige farger!
-Margit-

HansHB sa...

Herlig innlegg, flott himmel!
Ha en super 17.mai!

amo sin blogg sa...

Aldeles nydeleg bilde.
Eg tek også masse bilde av utsikta heime, fargane skiftar og det er berre så nydeleg ofte.

Ynskjer deg ein fin 17 mai !
Anne-Mari

Mitt lille roterom sa...

Kjempeflotte farger du har fanget her :) Nydelig himmelsk!
Fortsatt fin 17.mai :)
Klem!

Desirée sa...

Det er så nydelige himler for tiden! Vakkert bilde!

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...