onsdag 31. oktober 2012

Room with a view


 
 
I tuntreet har jeg et lite "borettslag" for
småfuglene.
I sommer var det dårlig med beboere der, enda
jeg så en del som var på visning tidlig i vår!
Men nå er det vinter og fuglebrettet har kommet opp.

 
Tenkte jeg kunne få noen fine bilder av
de små - men de var mye raskere enn meg, og
var fløyet lenge før jeg kunne reagere! 
Men hvis dere ser nøye etter, sitter det
en liten meis der med stjerten mot oss...
 
 
Ikke noe å si på utsikten fra denne
"restauranten".!

 
Dette siste bildet tok jeg idag, og da var sola borte.
Det har snødd i hele dag!
 
Ha en fin onsdag kveld.




3 kommentarer:

Monica sa...

Hei på deg.
Så koselige bilder, viktig å tenke på småfuglene nå ja!
Her har snøen regnet bort i dag...
Ønsker deg en riktig fin kveld.
Smil og klem fra Monica

Inger Marie sa...

Så flott med alle burene samlet på tuntreet!
Og matstasjonene er kjempefine:)..jeg greier heller ikke å ta bilder av de...flyr lenge før jeg får trykket på knappen:)
Ha en fin uke videre:)

Bente sa...

Koselige bilder!
Jeg mater også fugler i hagen min. Det er så fint å se på dem!
Ha fin uke :-)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...