tirsdag 30. oktober 2012

En oppmuntring

 
 
 
 
 
Anne-Mari med bloggen
har nesten helt siden jeg begynte å blogge i vår
kommet med koselige kommentarer
til innleggene mine.
Det har vært en flott inspirasjon for meg!
Hun har dessuten en utrolig fin blogg som jeg har stor glede
av å besøke.
Her om dagen fikk hun en slik "post-it" lapp fra en av sine bloggvenner.
 
Anne-Mari valgte å gi den videre de av hennes bloggvenner som
har mindre enn 100 følgere.
 
Det var veldig hyggelig og en fin oppmuntring!
 
Tusen takk!!
 
 
 


1 kommentar:

Liftup sa...

Så hyggelig oppmuntring, jeg er ganske fersk i bloggeverden og ser det er vanskelig å få følgere. Jeg synes det er ekstra kjekt når jeg får hyggelige kommentarer. veldig kjekt at du også var på facebook siden min :) jeg legger med til som følger hos deg og gleder meg til å bli bedre kjent med deg :)

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...